Studenti vybrali své letní drinky, Tchibo přidává sendvičová menu
Vyzkoušejte třeba limonádu s chutí kávy i jemnými ovocnými tóny, frappé inspirované dubajskou čokoládou nebo zlatavý trojhránek s plátky hovězího ořechu v pepři a mangovým chutney. Nové letní drinky i vyladěné snídaňové a fresh menu, které spojují poctivé suroviny, aktuální trendy i letní hravost, budou v nabídce kávových barů Tchibo až do konce září.
A co je na tom nejlepší? Letní nápoje pro Tchibo letos poprvé vznikaly ve spolupráci s těmi, kdo si léto umějí opravdu užít – se studenty. Na ochutnávkových workshopech se jich sešlo přes osmdesát a společně testovali a vybírali. Každý doušek byl krokem k finální podobě nabídky, která respektuje sezónní trendy, inspiruje se
z mezinárodní scény a využívá domácí receptury z vývojové kuchyně Tchibo.
TIPY NA LETNÍ DRINKY, KTERÉ VYBRALI SAMI STUDENTI
COLD BREW MAZAGRANDE STYLE
Limonáda od Tchibo vymyšlená přímo pro české jazýčky spojuje cold brew kávu, tonik, jablečný džus a maliny – čtyři ingredience, které tvoří originální harmonický celek. Výsledkem je svěží limonáda s jemnou kávovou linkou, ovocnou šťavnatostí a příjemnou perlivostí. Každý doušek je jako letní probuzení – lehce nakopne, osvěží
a zanechá chuť, ke které se budete chtít vracet. Ideální volba pro ty, kdo hledají něco neotřelého, ale přitom dokonale vyváženého. Cena: 95 Kč
FRAPPÉ MATCHA MARAKUJA
Nejprodávanější sezónní drink loňského léta je zpět v Tchibo – a znovu připraven osvěžit! Ledová kombinace vysoce kvalitní matchy a exotické marakuji přináší dokonale vyvážený zážitek: jemně nasládlý, lehce trpký
a neodolatelně svěží. Nápoj, který chutná jako tropické prázdniny, je ideální volbou pro horké dny i chvíle, kdy potřebujete povzbudit tělo i mysl. Cena: 99 Kč
FRAPPÉ DUBAI STYLE
Letní novinka, která přináší chuť luxusu. Spojení intenzivního espressa, hořké čokolády a jemného pistáciového toppingu vytváří bohatý a smyslný zážitek inspirovaný atmosférou Blízkého východu. Frappé Dubai Style je jako sladká kávová oáza – krémové, výrazné a nezapomenutelné. Ideální volba pro chvíle, kdy si chcete dopřát něco výjimečného. Cena: 119 Kč
SNÍDAŇOVÉ A FRESH MENU – VE VYBRANÝCH PRODEJNÁCH TCHIBO
SNÍDAŇOVÁ KOMBINACE
Ráno, které má styl i chuť. Křupavý croissant plněný šunkou, sýrem, medovo-hořčicovým dresinkem, kyselými okurkami a čerstvým salátem je ideálním startem do nového dne. K tomu 100% pomerančový fresh džus a malá káva dle výběru – Cappuccino, Caffè Crema nebo Espresso. Dokonalá kombinace pro chvíle, kdy si chcete dopřát něco dobrého a začít den s úsměvem. Cena: 199 Kč
FRESH MENU
Lehká, ale chuťově výrazná volba pro každé denní jídlo. Křupavý trojhránkový sendvič z louhovaného pečiva, které vyniká jemně slanou chutí a lesklou kůrkou, je plněný plátky hovězího ořechu v pepři, mangovým chutney a čerstvým salátem. Nabízí originální spojení sladké a slané chuti v každém dokonale vyváženém soustu.
V kombinaci s Caffè Crema nebo Espressem tvoří ideální pár pro pozdní snídani, rychlý, ale kvalitní oběd nebo odpolední pauzu. Cena: 139 Kč
O Tchibo
Tchibo je jedním z největších výrobců kávy na světě. V mnoha evropských zemích včetně České republiky je vedoucí firmou na trhu pražené kávy. V ČR zaujímá přední pozici na trhu kávového občerstvení a je rovněž jedním z největších mezinárodně působících maloobchodních prodejců. Své výrobky nabízí prostřednictvím vícekanálového distribučního systému, který tvoří síť kamenných prodejen Tchibo, internetový obchod a síť prodejních koutků ve vybraných prodejnách obchodních řetězců.
Společnost byla založena v roce 1949 v německém Hamburku, kde má dodnes své ústředí. V České republice působí prostřednictvím Tchibo Praha, spol. s r.o. od roku 1991 v segmentu pražené a instantní kávy
a jednoporcových kávových systémů pod známými značkami Tchibo, Jihlavanka, Davidoff Café a od roku 2023 také Eduscho. Od roku 2004 nabízí Tchibo na českém trhu také spotřební zboží.
Společnost Tchibo podniká odpovědně. Dlouhodobě se angažuje v mnoha projektech zaměřených na trvale udržitelnou produkci kávy, bavlny či dřeva i zajištění odpovídajících pracovních a životních podmínek malopěstitelů a pracovníků v továrnách. Aktivně pomáhá řešit otázky jako globální oteplování, ohleduplné hospodaření s vodou, půdou, energiemi i zdroji, nakládání s odpadem či zachování biodiverzity. Zapojuje se do činnosti mnoha místních komunit.
Zdroj: www.tchibo.cz