<p>Velký vydavatelský dům <strong>Mafra</strong> (papírovým vlastníkem je skupina <strong>Kaprain</strong>) má nového ředitele marketingu. Od 1. července se jím stal <strong>Nikola Vangeli</strong> (foto). Jeho hlavním úkolem bude důraz na online agendu a "implementace inovativních marketingových strategií, které reflektují aktuální trendy, jako je využití umělé inteligence a personalizace". Ty podle představ Mafry představují největší příležitost růstu v mediálním sektoru pro následující roky. Informovalo o tom tiskové oddělení Mafry.</p> <p>"V době, kdy se konzumace obsahu přesouvá na digitální platformy, je důraz na nové technologie, práci s daty a originální digitální formáty zásadní pro udržení konkurenceschopnosti," uvedl <strong>Michal Hanák</strong>, předseda představenstva Mafry. Nikola Vangeli v uplynulých letech působil jako vedoucí sekce on-line marketingu vydavatelství Mafra a ticketingové firmy <strong>Ticketportal</strong>. Předtím dělal v <strong>Nike</strong> nebo <strong>Copy General</strong>. Jak jsme informovali již dříve, Mafra se před několika týdny dohodla na prodeji Ticketportalu do rukou estonské ticketingové společnosti <strong>AS Piletilevi PLG</strong>.</p> <p></p>